Reklamacje
Przed wysłaniem towaru prosimy o kontakt mailowy lub za pomocą formularza kontaktowego w celu ustalenia adresu na jaki towar ma zostać wysłany. Towary zakupione w ofercie dropshippingowej – bezpośrednio od dystrybutora artykułów licencyjnych muszą zostać odesłane bezpośrednio do dystrybutora.
Reklamacja powinna zawierać:
- imię, nazwisko, adres, e-mail Kupującego, telefon kontaktowy Kupującego,
- dowód zakupu stanowiący podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Towar należy odesłać z pismem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Koszt przesyłki pokrywa kupujący. Przesyłka wysłana za pobraniem nie zostanie odebrana. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.