Reklamacje

Przed wysłaniem towaru prosimy o kontakt mailowy lub za pomocą formularza kontaktowego w celu ustalenia adresu na jaki towar ma zostać wysłany. Towary zakupione w ofercie dropshippingowej – bezpośrednio od dystrybutora artykułów licencyjnych muszą zostać odesłane bezpośrednio do dystrybutora.

Reklamacja powinna zawierać:

  • imię, nazwisko, adres,  e-mail Kupującego, telefon kontaktowy Kupującego,
  • dowód zakupu stanowiący podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Towar należy odesłać z pismem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Koszt przesyłki pokrywa kupujący. Przesyłka wysłana za pobraniem nie zostanie odebrana. Sprzedający rozpoznaje  reklamację w  terminie 14  dni od daty jej otrzymania w prawidłowej  postaci.  Odpowiedź na  reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres  e-mail bądź  na adres poczty tradycyjnej.